Wyszukaj

Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym Zdrowo Uszyte:

Zasady reklamacji

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami w tej sprawie.
  2. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: – prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. W ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
  6. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@zdrowouszyte.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zasady realizacji zwrotów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
  3. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu złóż do Sklepu pisemne oświadczenie o zwrocie towaru w terminie 14 dni kalendarzowych, termin liczy się od kolejnego dnia po wydaniu towaru (daty odebrania przesyłki) w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@zdrowouszyte.pl.
  4. Po otrzymaniu oświadczenia zwrotu Sklep wskaże adres, pod który powinien zostać zwrócony towar.
  5. Zwróć towar na swój koszt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
  6. Sklep zwróci Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu zwrotu.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe, jakie zostało użyte przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że poinformujesz Sklep o innym numerze rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłaty.
  8. Nie będą przyjmowane przesyłki/zwroty odsyłane za pobraniem oraz przesyłki wysłane na inny adres niż wskazany przez Sklep.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeśli towar wykonany był na specjalne zamówienie.
  10. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Przejdź na górę