Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym Zdrowo Uszyte:
Zasady reklamacji
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami w tej sprawie.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: – prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- W ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@zdrowouszyte.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zasady realizacji zwrotów
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu złóż do Sklepu pisemne oświadczenie o zwrocie towaru w terminie 14 dni kalendarzowych, termin liczy się od kolejnego dnia po wydaniu towaru (daty odebrania przesyłki) w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@zdrowouszyte.pl.
- Po otrzymaniu oświadczenia zwrotu Sklep wskaże adres, pod który powinien zostać zwrócony towar.
- Zwróć towar na swój koszt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
- Sklep zwróci Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktów, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu zwrotu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany na konto bankowe, jakie zostało użyte przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że poinformujesz Sklep o innym numerze rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłaty.
- Nie będą przyjmowane przesyłki/zwroty odsyłane za pobraniem oraz przesyłki wysłane na inny adres niż wskazany przez Sklep.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, jeśli towar wykonany był na specjalne zamówienie.
- Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.